Кошик
940 відгуків

Після оформлення замовлення очікуйте повідомлення у вайбер від менеджера магазину.

Умови купівлі, обміну або повернення товару

Умови купівлі, обміну або повернення товару

Основні умови співпраці з myoutfit.com.ua

 

Основним принципом в роботі нашого магазину є клієнтоорієнтованість. Ми глибоко переконані, що відносини між клієнтом і магазином повинні ґрунтуватися на взаємоповазі і прийнятних для кожного учасника компромісах.

 

Виходячи з цього, myoutfit.com.ua наводить основні умови співпраці.

 

Оплата

Доставка

Ціна

Обмін

Повернення

 

Оплата

 

Наш магазин працює лише по передоплаті. В свою чергу вона може бути декількох варіантів:

 

Повна передоплата

 

Послідовність дій:

1. Після оформлення замовлення, ми зв'язуємося з Вами для його підтвердження і відповідей на додаткові запитання (якщо вони у Вас виникнуть);

2. Повідомляємо Вам реквізити розрахункового рахунку та/або банківської картки для оплати за допомогою Viber, Telegram, WhatsApp, SMS, email (на Ваш вибір);

3. Ви здійснюєте оплату, повідомляєте нам час платежу та ПІБ платника;

4. Ми перевіряємо надходження коштів і підтверджуємо Вам зарахування платежу;

5. Готуємо посилку до відправлення;

6. Після відправлення повідомляємо Вам номер посилки.

 

Передоплата у сумі вартості доставки

УВАГА! "Наложки" БЕЗ авансу НЕМАЄ

 

Послідовність дій така ж як і при повній оплаті.

 

Сума передоплати складається з вартості доставки відповідно до діючих тарифів транспортної компанії в момент відправлення посилки. Платником за доставку, в такому випадку, буде магазин (відправник посилки).

 

Усі комісії пов’язані з додатковими послугами (переадресація, післяплата, тощо) сплачуються покупцем (отримувачем посилки) в момент отримання посилки.

 

Вартість замовлення Ви оплачуєте при отриманні методом післяплати (накладений платіж).

 

Звертаємо Вашу увагу на додаткові витрати, пов'язані з комісією за послугу післяплати (накладеного платежу), яку стягують транспортні компанії.

 

Розрахунок орієнтовної вартості доставки ми надамо під час консультації.

 

Для детального ознайомлення з тарифами натисніть на логотип відповідної компанії.

 

Сайт ТОВ "Нова пошта" Сайт АТ "Укрпошта" Сайт ТОВ "ДЖАСТ ІН"

 

Оплата картою Visa, Mastercard в платіжній системі WayForPay

 

Даний вид оплати передбачає повноцінний онлайн платіж (це НЕ переказ з картки на картку). Ми рекомендуємо зв'язатися з нами перед оплатою для уточнення усіх питань, якщо такі присутні у Вас. У випадку, якщо з якихось причин, після онлайн платежу і до моменту підтвердження замовлення Ви вирішите його скасувати, магазин може ініціювати повернення коштів у платіжній системі по даному виду платежу.

 

Доставка

 

Наш магазин відправляє посилки по Україні (за винятком АР Крим та окремих районів Луганської і Донецької області) транспортними компаніями найбільш актуальними в Україні:

 

ТОВ "Нова пошта"

ПАТ "Укрпошта"

ТОВ "ДЖАСТ ІН"

ТзОВ "Торговий дім "Міст Експрес"

 

Всі витрати пов'язані з доставкою замовлень оплачуються покупцем (згідно з тарифами обраної транспортної компанії).

 

Ціна

 

Ціна на товар в оформленому замовленні не змінюється, навіть якщо була проведена переоцінка, але платіж не надійшов протягом одного банківського дня з моменту оформлення замовлення.

 

Обмін

 

При купівлі товарів у мережі інтернет, на ряду з іншими труднощами, однією з найбільших є правильний вибір відповідного розміру, якщо говорити про взуття, наприклад. На сьогоднішній день дуже складно зорієнтуватися тільки по самому розміру який Ви, в основному, носите, оскільки одні виробники можуть "маломірити", інші - "повномірні", треті - "більшомірять". Існують випадки, коли один і той же виробник різні моделі по-різному виробляє. Тому, перед вибором розміру, на нашу думку, враховувати свій звичайний розмір варто, але також потрібно звертати увагу на заміри як товару, так і на власні.

 

Наприклад, в описі до наших оголошенням вказані можливі варіанти розмірів і заміри кожного з них. Також ми залишаємо посилання на наші рекомендації по вимірам довжини стопи. Співставивши звичайні розміри які Ви, в основному, носите, а також заміри взуття і своєї стопи, з високою долею ймовірності, можна вибрати правильний і максимально комфортний розмір для Вас.

 

При цьому, все одно, іноді трапляються випадки, коли розмір не підійшов. На те можуть бути різні причини (посттравматичні та/або вікові зміни, помилка у замірах, тощо). В такому випадку хвилюватися не потрібно, оскільки ми завжди готові обміняти товар на той, який буде підходити саме Вам (при наявності такого). Але тут потрібно врахувати деякі умови.

 

Перед відправленням замовлення ми оглядаємо товар на предмет виробничого браку.

 

Обмін товару на такий же, але іншого розміру

 

1. Вартість доставки оплачується покупцем (пов'язана з обміном, в дві сторони) згідно з тарифами обраної транспортної компанії.


2. Товар не використовувався, збережено його товарний вигляд;


3. Товар відправляється в коробці або картоні. При цьому, товар пакується таким чином, щоб зберігся його товарний вигляд;


4. Товар відправляється протягом чотирнадцяти днів з моменту його отримання, у разі якщо про інше не домовлено в день одержання товару, який потрібно обміняти.

 

Враховуючи тарифи транспортних компаній, ми рекомендуємо одразу відмовитись від отримання товару в поштовому відділенні, оскільки тарифи на доставку назад, при відмові, менші, аніж якщо прийти в інший день і відправити товар на обмін за стандартними тарифами.

 

Обмін товару з явним виробничим браком (неналежної якості)

 

1. В обов'язковому порядку вміст посилки повинно бути оглянуто на предмет відсутності механічних пошкоджень, повної комплектації, наявності та відповідності всіх одиниць товару з Вашим замовленням у присутності працівника служби доставки. Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій, якщо товар не був оглянутий при отриманні.

Якщо Ви бачите невідповідність:

  • складається акт, що фіксує дану подію;
  • акт підписується Вами і співробітником служби доставки (у присутності якого були виявлені невідповідності);
  • повідомляєте про факт невідповідності магазину і надаєте відповідні документи.


2. Товар може бути замінений на такий саме або аналогічний товар з числа присутніх у продавця;

3. При наявності товару він підлягає заміні на наступний робочий день після отримання товару, який має брак (неналежну якість). У разі виникнення потреби перевірки якості товару (експертизи), заміна здійснюється протягом чотирнадцяти днів з моменту одержання або відповідно до окремих домовленостей сторін;

4. Якщо неналежна якість товару підтверджено продавцем чи проведеною додатковою перевіркою (експертизою), а можливість заміни цього товару на такий саме або аналогічний відсутня, в такому разі покупцеві повертається вартість товару, а також компенсуються витрати, пов'язані з його доставкою. При цьому, не підлягають компенсації витрати пов'язані з додатковими комісіями оплаченими покупцем при виборі способу оплати (комісія за платіж згідно обраного способу оплати або ж платіжної системи, тощо) і комісіям транспортної компанії за додаткові послуги (післяплата, переадресація, тощо);

5. Якщо підтверджується неналежна якість товару та є можливість замінити його на такий саме або аналогічний, тоді витрати пов'язані з обміном оплачує магазин.

6. Магазин не несе відповідальності за фактом умисного/ненавмисного пошкодження вмісту посилки покупцем або третьою особою при отриманні (наприклад, порізом товару при неакуратній розпаковці).

 

Повернення

 

Наш магазин дотримується всіх нормативних документів які регламентують взаємодію сторін в сфері торгівлі. Повернення товару, згідно  законодавства України, також можливе. При цьому, товар повинен відповідати всім законним вимогам (не мати слідів експлуатації, збережений його товарний вигляд, дотримані терміни ініціювання повернення, тощо). Врахуйте також те, що після повернення товару та його перевірки на предмет відповідного стану, наш магазин повертає виключно вартість товару, яку отримав від Вас. Всі транспортні витрати пов'язані з доставкою товару до покупця і його повернення магазину оплачуються покупцем. Також магазин не компенсує витрати, пов'язані з проведенням розрахункових платежів (наприклад, комісію за грошовий переказ, платіжної системи, використання кредитних коштів, терміналів, тощо).

 

Обов'язковою умовою повернення товару є наявність заяви від покупця з відповідним проханням. Зразок типової заяви ми надамо.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner